CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 30 September 2011

Peredaran masa mengubah kita.....


Gamba...klik klik klik...
dah boleh send kat fb...huhu
peredaran mase mengubah kita

cube kalau zaman dulu2
kamera hanya ada mase kenduri kawen ,org media n bende y pentg2 je
sebb tu gamba pd zmn dulu2 berharge 
sampai simpan kat muzium
gamba org sekrang ni bile2 mse boleh ambik n bile2 mase boleh campak kat tong smpah

huhu
tp...ambil gamba bagus jugak
semuenye adelah kenangan
macam gamba bulat kat atas 2
mase bulat sem 1...alamak...skema giler kot...tudung pon pkai tudung bawal jerk
ceh...sem 2 dah terer skit...pkai shawl plak
makeup2 skit....cehhhh
skali sem 3....dah mcm ana tajima xjd ler plak
hihi..
semuenye kerana peredaran mase.....

motif entry ni
saje nak tayang gamba sendiri je
lalalalalalalala~~~~~


Thursday, 29 September 2011

SOFFIYA


ok sekarang , bulat ngah layan cite ni
perghhh memg bestlah
xrugi kalau tengok

Sebagai seorang WANITA
bulat sgt berterima kasih kepada producernye
kerana telah mengungkap
masalah dan tekanan
 yang dihadapi oleh kaum hawa yang lemah ini..

Dah lah lelaki makin pupus
then ramai plak berperangai yang kurang menyenangkan
hermmm....dunia-dunia

BUT....xsemue lelaki mcm 2 kan..
hanya segelintir
tp mcm biaselah kan
kerane nila setitik rosaklah susu sebelange..hihi

hermmm beralih pade cerite SOFFIYA ni
crite yang sangat menghiris hati
boleh meleleh air mate tgok
so jom layan same2 
setiap hari isnin-jumaat jam 7.00mlm..
lalalalalla~~~~

 
design by nadyabulatbulat